Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen"

zondag 11 augustus 2019

De grootste ..........

.......quilt tot nu toe.
De quilt van Anette.
Translation to be found right on this page!
Je begint met de rand, deze is niet echt mijn idee.
 @corycats (link instagram) heeft haar gedaan, ik heb haar idee gebruikt.
De hoek.
De volgende rand.
Op naar de volgende maar eerst beslissen wat erin moet komen.
Tekenen op een plaatje plexiglas en dan in het echt.
Niet verkeerd, al zeg ik het zelf.
Bij andere randen weet je meteen wat erin komt.
Zo niet bij het middenstuk.
Eerst maar weer tekenen, nee, dit is het niet.
Dit is het wel, nog niet helemaal af maar het word al wat.
JA, dit is te gek.
Het blijkt ik ben een quiltster met gevoel. 
Als mijn gevoel zegt "NIET DOEN" dan kan ik het echt niet.
Ik loop dan vast, moet dat stuk overslaan totdat het juiste patroon ervoor er wel is.
Dan is de quilt klaar, ze ligt nu over het quiltframe heen.
Foto genomen vanuit de deuropening. Heb ook maar een klein quiltkamertje.
Op de grond in de keuken, tafel en stoelen aan de kant.
Deze quilt is 240x240 cm (96" square)
Achterkant.
Voorkant hangend.
Laatste foto is die van de maakster op het bed waar ze voor gemaakt is.
Dank je wel Anette, voor het vertrouwen en de eer dat ik haar mocht quilten.
Fijne dag verder

8 opmerkingen: