Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen"

vrijdag 10 mei 2019

Trouwdag........

.....cadeau?
Translation to be found right on this page!
Mocht er weer eentje voor mevrouw P doorquilten.
Kan het nu pas laten zien, want het is een trouwdag cadeau voor haar dochter.
Een tafelloper, maar wel voor een grote tafel.
Als het goed is heeft dochterlief het nu in ontvangst mogen nemen.
Met dit patroon krijg je verschillende hoeken.
Die hoeken zijn niet echt allemaal 45° graden.
Wat je daar in quilt, is best een vraag en/of uitdaging.
Ga je dwars over de naad heen of toch maar niet?
Gelukkig is er de plexiglas plaat.
Daar kan je op tekenen dat het een lieve lust is en zo weer uitvegen.
Het patroon in de sterren en de witte pastils zijn dezelfde als in de vorige quilt, maar de rand is totaal anders.
Op de foto is te zien hoe de randen zijn geworden.
Het eerste wat mevrouw P. opviel waren de randen die vond ze heel erg mooi geworden.
De draadjes die je ziet zijn nog degenen die weggewerkt moeten worden.
Alle draden worden weggewerkt zoals met handquilten gedaan wordt.
Knoopje erin, ongeveer ¼ inch vanaf de quilt, draad weg steken zodat het knoopje in de tussenlaag verdwijnt.
Ook een quilttop door mij op de longarm laten doorquilten? Stuur mij een mailtje en samen komen we eruit.
Fijne dag verder♥ 

1 opmerking: