Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen"

woensdag 30 mei 2018

Nieuwe camera zorgt voor...........

.........op onthoud.

Translation to be found right on this page!
De camera is heerlijk een duidelijke vooruitgang, alleen kon geen foto's veranderen in jpg's.
Daardoor ze niet op mijn blog zetten en een blog zonder foto's is echt niet leuk.
detail rand
Ingrid van facebook had een foto van deze quilttop geplaatst met een verhaal erbij.
Dat vond ik zo bijzonder en iets vertelde mij dat ik haar aan moest bieden om deze voor haar te quilten op mijn longarm als zij dat wou.
de quilt nog op de machine.
Het enige wat ik haar gegeven heb is mijn tijd en kunde op de longarm.
Het garen, vulling en achterkant heeft ze allemaal zelf betaald/geleverd.
Het zou de quilt worden voor haar echtgenoot Otto.
Vond dan ook dat er niet teveel rondingen qua quilten erin moest zitten.
Rond is vrouwelijk, recht is mannelijk, dus eigenlijk een beetje yin/yang.
Zelf vind ik het goed gelukt.
De quilt is geheel gemaakt van flanel, wat een heel maar dan ook heel hoog aaibaarheids gehalte heeft.

achterkant van gebroken wit flanel
Vond het een hele eer om samen met Ingrid deze quilt voor Otto af te maken.
Het is een hele speciale quilt want jammer genoeg kan Otto hier niet meer van genieten.
Ingrid heeft hem afgebiesd en op Otto zijn stoel gelegd. 
Deze samenwerking is voor mij heel bijzonder geweest. 
Fijne dag verder

8 opmerkingen:

  1. Prachtig, wat een meesterstuk! Een heel speciale, dierbare quilt.
    Zo mooi, jullie bijzondere samenwerking ook.

    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was heel bijzonder sit aangeboden te krijgen.. en Marga ik kan je zeggen dat ik ook onder de quilt geslapen heb en het gaf zn warm en goed gevoel.. nogmaals mijn dank!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je deze quilt prachtig gequilt en wat ontzettend lief dat je dit hebt gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Her is een orachtig quilt geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi gemaakt, erg mooi gequilt. Een bijzondere samenwerking.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi, deze quilt en bijzonder lief van je dat je het voor Ingrid hebt gedaan!
    https://inekehube.blogspot.com/ (mijn nieuwe blog)

    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend mooi en bijzonder. Ook zó lief dat je dat voor haar gedaan hebt. Mooie kleuren heeft de quilt en hij ziet er ook warm uit.
    Deze foto's wél met je nieuwe camera? Liefs van mij Marga!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Och wat lief van je, zo mooi doorgequilt, en wat een mooie quilt is dat, hier kan Ingrid lekker onder wegkruipen. Mooie foto’s ook, fijn werken met een camera die wel doet wat je wilt, Haha, en ja, tijdrovend, al dat spelen hiermee.

    BeantwoordenVerwijderen