Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen"

zondag 11 maart 2018

Een lange tijd geen bericht.....

........door privé omstandigheden, geen tijd en motivatie om ook maar wat te doen.

Translation to be found right on this page!

Mocht bij Irene's stoffen een workshop {link} gaan geven.
Heel erg leuk had er heel veel zin in.
Voor een ieder die op een snelle manier (naaimachine) een patchworktop (wat uiteindelijk een quilt of kussen kan worden) in elkaar wil zetten op een leuke manier.
HST blokken {link} zijn heel leuk om te maken en er is zoveel mogelijk qua partoon.
Had natuurlijk zelf ook wat voorbeelden gemaakt, met behulp van mijn zuster.
rechtsonder naam neefje gequilt "VINCE"
20 februari was de eerste datum, daar was ik al niet zo lekker.
's Avonds had ik 39,5° graden koorts. Die hield een dikke week aan van 39,5° tot 40,5° graden.
Zo'n lange periode zulke hoge koorts kost je heel veel ernergie.
Op 15 februari overleed mijn schoonvader, hij is 93 jaar geworden, de crematie was 22 februari en daar was ik niet bij vanwege deze griep.
Op 26 februari is plotseling mijn zwager overleden, één dag na zijn verjaardag aan een hartstilstand.
Hij mocht maar 64 jaar worden.
In zo'n periode en vanwege het geen energie meer hebben ligt je hobby geheel plat.
Mijn zus heeft het topje gemaakt, quilten is van mij.
Gisteren was er weer een workshop en het was volgens de cursisten weer een geslaagde dag.
Mijn energie is er grotendeels ook weer en het begint weer te kriebelen om achter de longarm te kruipen.
Dit idee is van The Charming Needle {link}
Quilts van klanten moeten gedaan worden en daar heb ik nu weer heel veel zin in.
Mijn klanten weten van dit alles en ik ben ze heel dankbaar voor hun geduld.
 Fijne dag verder

3 opmerkingen:

  1. Dat is geen best begin van het nieuwe jaar. Veel sterkte met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet helemaal hoe dat voelt Marga, als er zoveel om je heen gebeurt en je jezelf ook zo ziek voelt. Dan is de spirit even verdwenen. Was hier een beetje hetzelfde. Heb daar nu ook wat over geschreven op mijn blog.
    Fijn dat je energie weer terug aan het komen is en ik hoop dat je nog heel veel plezier aan het lesgeven zal hebben! Dikke knuf van mij.

    BeantwoordenVerwijderen