Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen"

vrijdag 31 augustus 2018

Met restjes kom je een heel.......

.....eind.

Translation to be found on the right of this page!

Het is NIET helemaal mijn werk.
Lucie Faber heeft de quilttop gemaakt, 
aan mij was de grote eer deze te mogen door quilten voor haar Ben.
Vierkante blokken met stroken, kassarollen met restjes.
Alles door elkaar en zie daar een onwijs leuke quilt.
Ben is zo verliefd op deze quilt.
Ze was in eerste instantie bestemd voor een goed doel maar,
 wat als je partner er helemaal verliefd op is.
Dat is volgens mij het beste goede doel wat je kan hebben. 
Lucie zorgde voor alles, top/vulling/achterkant en garen.
Verschillende resten garen zitten op deze quilt.
Normaal doe ik dat nooit verschillende kleuren gebruiken bij stik en spoel garen.
Op de foto kan je ook zien waarom, de ongelijkheid in je steken is meteen te zien.
Bovendraad komt er als een klein puntje in de achterkant tevoorschijn. 
Gebruik dezelfde kleur garen en het is niet meer te zien.
De achterkant.
Handsome, die voor de laatste keer een quilt omhoog houdt.
Tegenwoordig hebben we er een statief voor, daar is hij zo blij mee.
Ik ook hoor.
Ben is erg blij met de quilt.
Fijne dag verder

9 opmerkingen:

  1. Prachtig, zo kleurrijk. Zo'n quilt gaat nooit vervelen, iedere keer zie je weer wat nieuws.
    Mooi werk, Marga!
    Liefs,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Jeanneke, planning nu is dat ik je quilt ga oppakken in november. Hou je op de hoogte.

      Verwijderen
    2. Groots plan, na je even grootse aanbod, Marga! Dank je wel.

      Verwijderen
  2. haha, Ben is er helemaal blij mee! Op naar de volgende, Mar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Lucie, de quilt is nu helemaal klaar? Dat wil zeggen afwerkbies en label zitten erop?

      Verwijderen