Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen"

vrijdag 12 januari 2018

Stripquilt of........

......filmquilt?

Translation to be found right on this page!
Rebekka {meer bekend van facebook (link)} heeft een quilt gemaakt.
Dit is de eerste quilt die ze gemaakt heeft.
Formaat is een ruime één persoonsdeken.

De stoffen die Rebekka gebruikt heeft zijn van de strip/film Deadpool.
Het quiltwerk is niet echt goed te zien op zulke drukke stof, wel op het zwart wat ze hier en daar in verwerkt heeft.
Alleen dat is niet zo goed op de foto vast te leggen.
achterkant quilt
Buiten waaide het behoorlijk, vandaar dat de kwaliteit foto tegen valt.
Vind ik tenminste.
Het etiket is heel leuk wat Rebekka gemaakt heeft.
Het zijn 100% katoenen stoffen, er zit een polyester vulling tussen.
De vulling is wit, een zwarte was beter geweest.
Je krijgt toch dat er witte pluisjes door de stof heenkomen tijdens het quilten.
Dank je wel Rebekka dat ik deze mocht doorquilten.
Fijne dag verder

2 opmerkingen:

  1. Een kunstige en aparte quilt! Je hebt het prachtig doorgequilt!
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjonge, wat een bijzondere quilt is dit. En wat heb je dat weer mooi gedaan Marga!
    Zwarte vulling, bestaat dat? Ik heb dat nooit gezien.
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen