Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen"

zaterdag 2 september 2017

Nog één weekje te gaan.....

.....en zo weinig tijd.

translation to be found right on this page!

Ben heel druk bezig op de longarm om de Camelot-quilt van Joke af te krijgen.
Toen kwam dit er ook nog tussen.
In het vorige blogje had ik het er al over maar nu staat {link} het echt op hun site.
Omdat het Quiltersgilde wat meer het moderne quilten wil promoten hebben ze gevraagd of er nog twee quilts van mij mogen hangen.
Helemaal te gek natuurlijk maar.......eentje {de grootste natuurlijk} heeft geen tunnel en alle twee hebben ze geen hoes en etiket op de achterkant.
Deze moesten ook gemaakt worden, freezer papier met stof gaat zoals jullie zien niet echt goed in de printer.
Stof eerst verstevigen en dan zonder freezer papier, werkt een stuk beter in de printer.
Het is natuurlijk leuk om wat te laten zien op de ATT.
Gelukkig heb ik een hele lieve zus die mij nu helpt.
Zij gaat voor mij een draadvanger maken met deze sterren erin verwerkt.
De "wonky-stars" zijn snel gemaakt, dus morgen breng ik alles naar zusLief en die maakt het voor zondag af.
Fijne dag verder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten