Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen"

dinsdag 18 april 2017

Kerst in .......

...April!

Tanslation to be found right on this page!
In 2015 {link} organiseerde ik een Kerstmissiggy-ruil.
Het was echt leuk om eens te doen.
Iedereen moest wel hetzelfde patroon volgen.
Hoe je het maakte mocht je zelf weten.
{hand/machinaal met stofjes of alleen met kralen en borduurzijde}
Er waren een paar met speciale kleur verzoeken, alleen kerstkleuren of alleen paars of blauw {de mijne link}
Onderstaande foto was het voorbeeld zoals je de siggyboom in elkaar kon zetten.
Van de week kreeg ik een mailtje met foto toe gestuurd van Mary {link}
Ze spaart ook al jaren siggies en heeft ook meegedaan met deze ruil.
Nu is haar quilt ook af en het is een prachtig quiltje voor aan de muur geworden.
Wil je ook meedoen met de internationale siggy ruil?
Stuur mij een mailtje.
Fijne dag verder
klik op de foto en de techniek zorgt ervoor dat ze veel groter word.

1 opmerking:

  1. Thank you for showing my quilt and writing about the Christmas Siggy exchange. It was a fun exchange. I am still exchanging siggies. Still working on the quilt that is putting them all together. Thank you for taking care of this group.

    BeantwoordenVerwijderen