Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen"

dinsdag 10 januari 2017

De eerste van......

........het jaar 2017!

Translation to be found right on this page!
Eerste quilt die klaar is dit jaar,
derde quilt die ik voor een ander heb mogen afmaken.
Niet de mijne, heb haar alleen afgemaakt.
Mevr. Jet kon dat helaas niet meer.
Op verzoek van haar dochter Annelies heb ik dat mogen doen.
De quilt is geheel met de hand gemaakt.
De buitenste rand heb ik met de hand gequilt.
De afwerkbies aan de voorkant machinaal, aan de achterkant met de hand vast gezet.
Annelies  (link) is er heel blij mee.
Voor Ulrike de laatste {waarschijnlijk} van het jaar 2016, 
voor mij de eerste siggy van het jaar 2017.
Dank je wel, Ulrike voor de mooie siggy.
Fijne dag verder

2 opmerkingen:

  1. A beautiful quilt and a lovely siggy, Marga -- Happy New Year!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het geweldig dat je dit doet. Zo kwam die mooie quilt toch af.
    Leuke siggy Marga. Begint weer een beetje te kriebelen ......

    BeantwoordenVerwijderen