Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen"

zaterdag 8 oktober 2016

Zo mooi.....

....zo leuk eigenlijk in één woord GEWELDIG.

Translation to be found right on this page!
Ze heeft dit en dit {link} gelezen.
Gaat met restjes in de weer...
...tekent een eigen ontwerp.....
....maakt een ontzettend mooi blok voor mij.
Chris, {link} laat een beetje van mijn droom uitkomen.
Natuurlijk heeft ze ook een "handtekening blokje"erbij gedaan.
Daar maak ik nog een ster van voor de achterkant.
Duizendmaal dank Chris voor je geweldige Wonky star blok.
Ze past zo goed in mijn {to be} quilt.
Fijne dag verder ♥

1 opmerking:

  1. Het was een plezier om te doen hoor! Heb er ook weer wat van geleerd. Heel veel succes verder met je bijzondere quilt. En natuurlijk een heel fijn weekend. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen