Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen"

dinsdag 18 oktober 2016

Daar is ze weer.........

.....een heel mooie uit Belgiƫ.

Translation te be found right on this page!
Zo fijntjes gemaakt.
Appliqueren is niet mijn ding, heb hier dan ook hele grote bewondering voor.
Vooral als het zo klein is.
Potje,  plus bloemetjes, 5 cm hoog.
De hoekjes zijn zo mooi gemaakt.
Met de hand in elkaar gezet, ook weer kleine steekjes.
Sorry, voor de vele foto's maar van zulke siggies word ik heel erg blij.
Dank je wel Edith, die voor jou gaat van de week op de bus.

Hier volgt nog een mededeling!!!!!!!
Iedereen doet uit eigen vrije wil mee met het siggy ruilen.
Als je een verzoek krijgt voor een ruil en je zegt daar JA op,
zorg dan ook dat je een siggy klaar hebt om te ruilen. Laat de ander niet in de kou staan, om vervolgens allerlei excuses te geven om niet een siggy terug te sturen.
Meld al bij het verzoek tot een ruil dat het nu niet uitkomt.
Zo houden we het leuk en gezellig en daar gaat het om.
Fijne dag verder

3 opmerkingen: