Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen"

maandag 19 september 2016

Welk patroon .........

.........word het?

Translation to be found right on this page!
Raden jullie het al?
Boomschors patroon uit de vrije hand.
Het ging heerlijk en de steken zijn zowel aan de voorkant als achterkant heel mooi.
Het past precies bij de stof.
Het voelt zo goed om dit te doen.
Het garen is heel licht groen van kleur, ondanks het vele blauw wat in de quilt zit,
was dit de beste keuze.
Mijn machine staat voor foto's nemen niet in het goede licht.
Deze quilt is ook best groot.
Handsome, toch maar eens lief aankijken en vragen of hij een quilt-ophouder wil maken.
Hopelijk komen de quilts dan veel beter tot hun recht.
Deel van de achterkant.
De gehele quilt is te zien op de "Handwerk en Quiltdagen" [link] in Nieuwegein, eind november.
Bedankt Y, voor het vertrouwen en dat ik je quilt mocht door-quilten.
Het was een eer om te doen.
Fijne dag verder
Quilt van Y.
Maten: ± 160 cm x 220 cm.
Machinaal vrije hand gequilt op Bernina Q24
Vulling: 100% wol
Garen: Superior Thread King Tut 100% katoen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten