Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen"

maandag 12 september 2016

Tasje......

.....maken!

Translation to be found right on this page!
De Sampler [link] had een wedstrijdje uitgeschreven.
Ach, dat vind ik leuk een tas maken.
De maat viel een klein beetje tegen, dat wil zeggen ze is aan de kleine kant.
"Omkeerbaar" moest ze wezen.
Het was echt een hele leuke uitdaging.
Als je de lichte kant aan de binnenkant doet en je kijkt met tegenlicht in de tas, 
dan krijg je een heel leuk effect.
De strook wat eigenlijk aan de bovenkant hoort te zitten volgens het patroon heb ik aan de onderkant gedaan.
Het is een heel leuk tasje geworden.
Ze gaat vanaf nu opgevouwen in de "werktas" mee als handig tasje voor als.......ze nodig is.
Tamara, dank je wel voor de leuke uitdaging, jammer genoeg niks gewonnen.......of....
eigenlijk wel een heel leuk tasje.
De gekleurde kant vind ik zelf de leukste.
Fijne dag verder

2 opmerkingen: