Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen"

zondag 10 januari 2016

Het is zo......

....heerlijk om te doen.
Wat?

Translation to be found right on this page!

Machinaal quilten op de Q24.
 De harige heren hier in huis hebben een kussen {ligt op de wasmachine in de bijkeuken} die aan een nieuwe hoes toe was.
Gewoon een kussenhoes maken is er nu niet meer bij natuurlijk.
Je quilt er eentje, veel leuker.
Spelen met een liniaal speciaal voor een longarm.
Zoals je ziet, de heren vinden het heerlijk.
Een kussen met een quilt, dit gaat de goede kant op. [volgens hun]
Krista Withers [link] geeft workshops (niet hier helaas) in compositionalquilting [link]
Daar ben ik helemaal weg van.
Nou hebben we een blauw kussen op de bank liggen waar een vetvlek in zit die er niet meer uit gaat.
Nou niet meer zo erg, poosje terug was ik er toch echt niet blij mee.
Je tekent een paar blauwe lijnen, die niet allemaal gebruikt worden.
Water doet hier wonderen.
 Gaat helemaal los achter de Q24
Ze zit nog vast aan het frame van de Q24.
Detail foto, nu alleen er nog een kussen van maken.
Leuk voor het eerst een bias afwerkrand maken, spannend!
De verenrand wordt een losse rand wat aan het kussen zit.
Het "echte" kussen gedeelte is het vierkant.
Fijne dag verder

2 opmerkingen:

  1. Jou poes op een koninklijk kussen. Het kan slechter. Volgens mij en zo te zien lukt het jou al heel erg goed.
    Ja en wat zouden wij zijn zonder deze hobby.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sprakeloos!! En wat een luxe-poezen zijn dat nu!!

    BeantwoordenVerwijderen