Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen"

zaterdag 30 januari 2016

Drie gedaan.......

....nog 2 te gaan.
Translation to be found right on this page!
Machinaal quilten in de naad schijnt het moeilijkste te zijn.
Op een huishoudnaaimachine kan je de naad wat opentrekken, dat gaat niet op een longarm.
Heerlijk spelen met linialen.
Een rechte liniaal en drie ronden in verschillende maten.
Zaterdag middag 23 januari 4 quilttops binnen gekregen van de Regenboogboomstichting. [link]
Geen tijdsdruk, voor mij heel leuk om te oefenen en voor de stichting leuk dat de grote quilts makkelijker door gequilt worden.
De dame die deze leuke kattenquilt gemaakt heeft wil ze ook heel graag omzomen.
Ze is heel benieuwd naar het quiltwerk.
Ik ben heel benieuwd naar haar reactie.
Dit is de kleine versie, er is er nog eentje die groter is.
Denk niet dat ik ze hetzelfde ga quilten.
Vorig foto was binnen op maandag avond dat ze klaar was.
Deze foto is buiten genomen, de kleuren komen ook beter tot hun recht.
Al de stof aan de achterkant niet te druk is, is het quiltwerk heel goed te zien.
Met hulp van de wind, via de achterkant met tegenlicht gefotografeerd.
Duidelijk te zien dat deze top heel mooi gemaakt is.
De volgende twee houden jullie nog te goed.
Het worden anders wel heel erg veel foto's voor één blogje.
Mocht je een quilt door mij willen laten door quilten op mijn longarm.
Neem contact met mij op via een mailtje.
Fijne dag verder

2 opmerkingen: