Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen"

maandag 23 november 2020

The mysterie van .........

 ........ Lucie.

Translation to be found right on this page!
Wat kan je wel doen in corona tijd....... juist een quilt doorquilten.
Je moet toch binnen blijven.
Deze foto's zijn van eind april 2020.
Deze mysterie quilt van Bonnie Hunter is gemaakt door Lucie en ik mocht haar doorquilten.

Ze koos voor een E2E patroon.
Het is een behoorlijk drukke quilt, kan makkelijk.
Gebruikt:  een gemĂȘleerde gekleurde draad in pastel tint.
Heerlijk als de steken zo mooi zijn.

Moeilijk om zo'n grote quilt met wind te fotograferen.
Buiten foto's zijn meestal beter.
De achterkant, ideaal stofje.
Daar valt het quiltwerk in weg.
De binnen foto mag er dit keer ook wezen, de kleuren zijn
in het echt ook zo fel.
Heerlijk zo'n quilt met die felle kleurtjes, daar word je vrolijk en blij van.
Dank je wel Lucie, dat ik haar mocht quilten.
Tot de volgende keer, fijne dag verder.

1 opmerking:

  1. Een kleurrijke quilt en mooi gequilt. Zal ze blij mee zijn en jij natuurlijk ook.
    Groeten
    marga

    BeantwoordenVerwijderen