Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen"

vrijdag 14 juni 2024

Dear gentle readers ........

 .......ja, ook ik heb Brigerton weer gezien.

Heerlijk paar uurtjes televisie kijken.

Laatst zag ik dat mijn blog erg verwaarloosd was/is

Vandaar toch maar weer eens een blogje, beginnende met deze quilt van Anna.
De foto's zijn gemaakt in februari 2021.
De samenwerking tussen haar gebruik van stofjes en mijn quiltwerk,
 geeft aan dit blok het idee dat er hartjes gemaakt zijn. 
Niks is minder waar maar het geeft wel een heel leuk effect.
Quilt klaar, dan ligt ze altijd even bij te komen op de longarm.
Hoezo bijkomen, een quilt op de longarm staat onder spanning, 
als ze eraf komt kan de spanning weer even wegtrekken. 
Ze krimpt dan weer wat meer in elkaar vanwege het quiltwerk.
Geniet nog van een paar foto's.

Probeer rekening te houden met de stofkleur van de achterkant maar dat kan niet altijd ten opzichte van de voorkant.
Als de voorkant donker is en achterkant licht zoals bij deze quilt, 
dan wil ik geen witte stipjes aan de bovenkant zien en daardoor is de spoeldraad ook donker.
Wat op een lichtere achterkant weer duidelijk te zien is
Anna heeft haar quilt allang alweer terug.
Dank je wel dat ik haar mocht door quilten.
Wederom klik op de foto's en ze worden groter.
Fijne dag verder 💙

Geen opmerkingen:

Een reactie posten