Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen"

dinsdag 17 november 2020

Tijd ..... vliegt ......

......... of gaat erg snel!
Translation te be found right on this page!
De zuster van Handsome patchworkt of quilt geheel niet.... 
tenzij er een kleinkind op komst is dan gaat ze aan de slag met stof/schaar en naaimachine.
Het quilten laat ze aan mij over, op de longarm gaat het ook wel snel zo'n klein quiltje.
Over de andere twee die ze gemaakt heeft heb ik nooit iets geschreven, 
dat houden jullie binnenkort nog te goed.
Deze is voor de derde Annefleur, in het midden een giraffe
 daaromheen randen tot aan de juiste breedte/lengte, box formaat.
In de blokken werden kruisjes gequilt, vergeet te zeggen dat er dubbelen fiberfill in zit.
Maakt het quiltje heerlijk om op te liggen.
Wel wat moeilijker om te quilten.
Wist niet wat er leuk naast de giraffe zou staan totdat
 ik dacht aan de speciale manier waarop Jen Kingwell quilt.
Het zijn kruisjes aan de bovenkant en kleine streepjes aan de achterkant.
Dit is het quiltje af bij mij op de bank.
Ze heeft er een hele leuke knuffel bij gehaakt.
Laatste foto dat het quiltje helemaal klaar is want de afwerkbies heeft ze er zelf omheen gezet.
Fijne dag verder

1 opmerking: