Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen"

zaterdag 16 november 2019

Samen een ........

....tas naaien!

Translation to be found right on this page!
De "Sew together bag"
Afgelopen donderdag 14 november bij "de Quiltmuis" in Oosthuizen.
Lucie was ook mee en die heeft om het te vieren vrijdag gebak gegeten!
Wat vierde ze dan ........voor het eerst ritsen erin gezet.
We hadden volle bak, 10 dames deden mee (oergezellig) je ziet negen tasjes op de foto.
Één dame verliet ons wat eerder dus die hebben we niet op de foto.
Ze zijn zo leuk.
Er kan echt heel veel in.
Zoals je hier kan zien.
Deze is van Marijke, hele leuke dame.
Ze zat bij ons aan de tafel.
Eerst dacht ik nog wat jammer dat ze zo'n "saai" stofje had gekozen.
Maar....toen de dag afgelopen was en alles ingepakt was voor naar huis .....toen was het HELEMAAL zo saai niet meer.
Ze heeft een ontzettend mooie naaimachine tas erbij.
Een tas voor haar spullen en nu deze erbij.
Moet je kijken, die wil toch iedereen hebben. IK wel hoor.
Niks geen saai stofje meer.
Mijn complimenten Marijke, het is een geweldige set zo bij elkaar.
Ga ik er nog één maken ... zeer zeker en denk niet dat het er bij eentje blijft.
Dank je wel Marlies, Erica en alle andere dames voor de ontzettend gezellige dag.
Fijne dag verder

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige tasjes.
    Zo'n tasje zou ik ook wel willen maken, misschien toch eens proberen.
    Fijne zondag.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn zulke mooie tasjes, ik wil deze ook nog eens maken!

    BeantwoordenVerwijderen