Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen"

dinsdag 18 september 2018

Alweer een poosje......

....terug, nam een dame contact met mij op.

Translation to be  found, on the right of this page!

Ze was aan een quilt begonnen maar zag het niet meer zitten,
of ik deze voor haar kon afmaken.
Kom maar langs, laat maar zien, eens kijken of het kan!
Het was een cadeau, de batikstofjes zouden veel voor de ontvanger betekenen.
Onderkant was/is een stuk dekbedhoes, 
een dekbed als vulling, de top wat zij al aan elkaar gestikt had.
De drie lagen had ze al vast gestikt met een dichte zigzagsteek om het vierkantje, midden in de blokken.
Uithalen was geen optie, {veel te veel werk en zeer grote kans dat de stof dan behoorlijk beschadigd zou zijn} verder gaan waar zij gebleven was het enige wat ik kon doen.
Voor het eerst iets quilten op de longarm wat al ten dele aan elkaar zat. {de drie lagen}
Weet niet of ik ergens nog foto's heb van hoe het er in het begin uitzag.
Is eigenlijk niet meer zo belangrijk, het gaat om het eind resultaat, vind ik tenminste.
Er moest een stuk van de zijkant af om er een mooi geheel van te maken.
Met de longarm haar gemeanderd, is het voordeligst qua prijs.
Het bleek namelijk een studente van de Vrije Universiteit te zijn waar ik werk.
Die zijn over het algemeen niet echt rijk te noemen, wel qua kennis maar niet qua euro's.
Het is een mooie samenwerking tussen ons tweeën geworden, zij is begonnen en ik heb het afgemaakt.
Met het eind resultaat was ik tevreden en zij nog meer.
Na afloop heeft ze nog laten weten dat de ontvanger er reuze blij mee was.
Daar gaat het toch uiteindelijk om.
Dank je wel Tamara, voor het vertrouwen in mij.
Fijne dag verder

5 opmerkingen:

  1. Mooi om zo iemand te kunnen helpen. Wel veel werk en gepuzzel denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Annelies, het was veel werk maar gaf ook veel voldoening. Vooral als opdraggeefster zeer tevreden is.

      Verwijderen
  2. Wat heb je dat mooi opgelost! Fijn ook dat iedereen tevreden was met het resultaat van dit bijzondere project. Het heeft je vast veel voldoening gegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk dat je dat voor haar kon doen!! Liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen