Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen"

zondag 21 mei 2017

Kinderquiltje in ......

.....moderne stijl.

Translation to be found right on this page!
Het begon met 1 blok.
Alles was eigenlijk geheim voor de eerste dag.
De eerste dag van het DutchMQG.
DutchMQG {instagram} DutchMQG {facebook}
Geappliceerd op een witte achtergrond, tenminste dat moeten ze nog op deze foto. 
Wist op voorhand al hoe ik haar zou quilten.
Ook het "ghost" blok.

Voorkant van het quiltje met de drie blokken.
De achterkant, het beetje gekleurde garen is hier beter te zien.
In de wind buiten, maar eigenlijk toch niet het goede licht om te fotograferen.
Wel goed te zien hoe soepel het is, de vulling is 80/20% {katoen/wol}
Ze is al gewassen en heel even in de droger geweest.
Het quiltje heeft de maten 100 x 120cm 
en zoals je ziet een witte achterkant.
Het is te koop, stuur mij een mailtje voor nadere informatie.
Fijne dag verder

1 opmerking:

  1. Het is weer helemaal prachtig Marga! En ook bijzonder! Je bent toch echt een kei hoor!

    BeantwoordenVerwijderen