Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen"

maandag 25 april 2016

Grote quilt.....

...voor het goede doel.

Translation to be found right on this page!
Heb een belangrijke les geleerd.
Als je niet heel goed kan zien wat er op een quilt staat, neem er een foto van.
De eerste foto is vanaf de trap genomen.
Daar heb ik ook op gezeten en na de quilttop zitten kijken.
De motor zag ik duidelijk maar de rijder erop niet zo.
Nu met de foto is het wel een stuk duidelijker te zien.
De quilt is doorgequilt met golvende lijnen om min of meer de snelheid uit te beelden.
De kleur van het garen is licht grijs.
Deze maakt geen donkere strepen op het wit en is niet te licht voor op de zwarte ondergrond.
Het is een grote quilt ±170 cm x 220 cm.
De achterkant.
Natuurlijk moesten de "heren" het ook uitproberen.
Weet zeker dat er strakjes een jongeman heel blij is met deze quilt.
De quilt is voor de "regenboogboomstichting". [link]
Mocht je ook een quilt willen laten rijgen of machinaal quilten, 
stuur me een mail voor meer informatie.
Fijne dag verder

2 opmerkingen: