Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen"

zondag 20 december 2015

Werk leveren....

....onder tijdsdruk, niet zo leuk.
Translation to be found right on this page!
De kerstquilt van ZusLief is klaar.
Eerst heb ik nog een klein stukje gespeeld.
Proberen veren te maken.
Rondje rondje, dat gaat wel goed.
Veren .....nog wat meer oefenen.
Leuk hé zo'n foto tegen het licht in?
De quilt van ZusLief begon hier [link]
Vond deze quilt heel erg leuk en omdat ik wist dat de longarm zou komen.
Die heeft channellocks, dat zijn sloten waarmee je de machine blokkeerd om iets anders te doen dan alleen van links naar rechts te gaan of van voor naar achter. {en andersom natuurlijk}
Die kon ik dan mooi uitproberen op die quilt.
Begin november is ZusLief aan de gang gegaan om de top te maken.
Achterkant stof is bij Ikea gehaald.
Was best wel stug, is daarom van te voren gewassen en in de droger geweest.
Heb me heerlijk erop uitgeleefd, qua quilten.
Niks geen rechte lijnen....op een paar na dan.
Laat vanmiddag was ze klaar, gauw nog een paar foto's gemaakt.
Eigenlijk was het al te donker buiten, voordeel quiltwerk goed te zien.
ZusLief en Zwager vinden haar te gek, 
Ze gaat er nu gauw de afwerkbies aan zetten.
Nieuwe foto's houden jullie dan te goed.
Wil je graag je quilt laten rijgen...stuur me een email voor nadere informatie.
Fijne dag verder

1 opmerking:

  1. Echt helemaal super. Je gaat professioneel worden, dat weet ik zeker!

    BeantwoordenVerwijderen